Vega B2B

B2B (Business to Business) firmadan firmaya yapılan e-ticaret modelidir. Ülkemizde de en sık kullanılan e-ticaret modelleri arasındadır. Bir firmanın kendi bünyesinde veya farklı firmaların birbiri arasında yaptığı e-ticareti ifade eder.

B2B

B2B e-ticaret modelinde alıcı firmalar ve satıcı firmalar aynı web sitesinde buluşurlar. B2B platfromları satmak istenilen ürün ve hizmetlerin online olarak sergilendiği, anlatıldığı e-ticaret portallarıdır. Bu platdormalarda fiyat sunma, teklif alma - verme gibi işlemler gerçekleştirilebilir. Yine aynı şekilde alıcı firmalar da satıcı firmaların fiyat tekliflerini değerlendirme olanağı bulurlar.

B2B Neler Yapar? (Üyeler & Şubeler)


  • Kullandığınız ERP programındaki mevcut kullanıcılara hesap açabilirsiniz.
  • VEGA WebŞipariş üzerinden yeni üye veya şube tanımlayabilirsiniz.
  • Güncel stokları görüntüleme.
  • Sipariş oluşturma.
  • Sipariş geçmişini görüntüleme.
  • Kampanya ve kupon takibi.
  • Bakiye görüntüleme
  • ERP'den; Cari ekstre raporu, Stok raporu,Açık ve kalan sipariş raporu görüntüleme.
  • Websipariş'in detaylı grafik raporlarını görüntüleme
  • lyzico modülüne sahip WebSipariş'ler için lyzico ile kolay tahsilat yapma.

B2B Faydaları (Üyeler & Şubeler)


  • Dilediğiniz anda telefondan, tabletlerden ve bilgisayardan sipariş verebilme.
  • Sipariş verme ekranındaki gelişmiş filtreleme ve aramaaraçları sayesinde dilediğin stoğu kısa bir sürede bulabilme.
  • En çok ve en az verilen ürünlerle ilgili grafikler.
  • Kampanyaları ana ekrandan rahatça takip edebilme.
  • Kampanya bitimine yakın uyarı mekanizması sayesinde fırsat ürünlerinden yararlanma kolaylığı.

B2B Neler Yapar? (Personel)


  • Üyelerin ve Şubelerin yapabildiği tüm işlemleri kendisine atanan cariler için yapabilme (sipariş verme, bakiye görüntüleme vb.)
  • Kendisine atanan cariler için nakit, visa, çek ve senet tahsilat alabilme ve aldığı tahsilatların durumunu görüntüleyebilme (carinin çek riski veya ortalama riskine göre bağlı olarak uyarı mekanizması)
  • Kendisi için oluşturulmuş rotaya görüntüleyebilme ve rotayı tamamlandı olarak işaretleyebilme
  • Admin tarafından kendine atanan görevleri görebilme, bu görevlere revize isteme ve tamamlandı olarak işaretleyebilme
  • Herhangi bi cariyle ilgili yada genel notlar alabilme ve bu notlara anımsatıcı ekleyebilme

B2B Faydaları (Personel)


  • Kendine atanmış carilerin tüm işlemlerini tek bir platform üzerinden yapabilme
  • Yapması gereken işleri ve gitmesi gereken müşterileri Anka WebSipariş Sayesinde kolayca takip edebilme
  • Yaptığı işlerin zamanlaması ve tamamlanmasına bağlı olarak performansının değerlendirilebilmesi
  • Notlar alıp onlara müşteri ve alarm kurabilmesi sayesinde kendisine düzenli bir çalışma ortamı yaratabilme

B2B Neler Yapar? (Admin-Yönetici)


  • Kullanıcı Yöenetimi
  • Stoklar & Siparişler
  • Tahsilat Yönetimi
  • Modern ERP ve Grafik Raporları
  • Görevlendirmeler & Rotalar & Notlar
  • Kampanya & Kuponlar
  • Madüler Sistem Ayarları
  • Sms ve Mail Grupları

B2B Faydaları (Admin-Yönetici)


  • Personellerinin ve Müşterilerinin hareketlerini pek çok grafikle takip edip kontrol altına alabilme
  • Çalışanlara görevlendirmeler ve rotalar belirleyerek daha verimli bir çalılşma ortamı yaratabilme
  • Çeşitli Kampanyalar düzenleyerek satışları arttırabilme
  • Müşterilerinizi kategorillere ayırma ve her bir kategoriye farklı stoklar veya kampanyalar atayabilme
  • Tahsilatlarınızı tamamen kontrol altına alıp kimin çek veya senet alıp alamayacağına kadar ince ayarlar yapabilme kabiliyeti

Vega B2B ürünü hakkında bilgi almak için iletişime geçiniz.

Yetkili arkadaşımız yazılım ürünlerimiz hakkında bilgi aktarımı yapacak. Programlarımızla tanışarak, işletmenizin ihtiyaçlarını en doğru şekilde karşılayacak ürünü tespit edebilirsiniz.

TOP